Somewhere over the rainbow...

2009-05-27 @ 14:01:30
Usch vilket tråkigt väder vi haft idag! Kallt, molnigt och regningt, kan det bli sämre väder än så? Jo, det kunde ha snöat och blåst orkan ute också, så liite tur hade vi allt! Haha...

Känner att det börjar gå sämre och sämre för mig att ta mig upp på morgonen. Imorse låg jag nästan en timma och drog mig innan jag orkade kliva upp! Någon som har samma problem?

Här är iallafall dagens outfit. Jag vet att t-shirten ser svart randig ut på bilden, men den är faktiskt mörk blå. Antagligen har det något med kameran att göra, stör mig verkligen på att blixten ändrar så mycket färger! Kommer bli härligt under sommaren när man kan vara ute och ta korten jämt... :)

Skor - Team Sportia (utnötta och gamla, precis som det ska vara :)
Jacka - Cubus
T-shirt - Secound hand (Gina Tricot)
Kofta - Lindex
Jeansleggings - Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: IDA

fin outfit :)

2009-05-27 @ 15:32:19
URL: http://aeida.blogg.se/
Postat av: E I M J

Jag älskar verkligen jeanslegging! Så göööör snyggt :)

2009-05-27 @ 15:59:05
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: thomas sabo verkauf

You'll also find that it doesn’t really matter anymore if your mate helps you or not. You choose to have a nice looking yard and that’s what’s important. Now, instead of focusing on feeling frustrated, you can now think about how you’re going to get what you want (a nice looking yard).



5

Postat av: thomas sabo onlineshop

You mean the people who have been yelling at you for well over a year that your software support is lacking? Who have been hounding for you to release a 64-bit driver?

2010-09-06 @ 10:55:56
URL: http://www.shopthomassaboschmuck.com/
Postat av: thomas sabo ohrringe

Rich, while you're here... I run Nuendo 3 (ASIO) on my system, is there any way of running the USB output of the XT Live (ASIO) inside of Nuendo??? I like the idea of all digital until the speakers! But I use a Tascam Firewire 1884 and it seems I can do one or the other, but not both.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0