Fördelen med en bärbar...

2009-05-29 @ 23:12:43

Låg nyss i sängen och såg filmen 17 again. Har hittat en superbra hemsida där man gratis kan se hur många filmer som helst. Kvallan kanske inte är den bästa, men sak samma. Är inte den som bryr sig så mycket om kvallan om man säger så.

Känner dessutom att jag är jäkligt less, men jag vet inte riktigt på vad? Skolan kanske? Får bara hoppas på de där super vädret de har lovat till helgen, runt 25 grader hade inte suttit dåligt alls!

Vill bara ge en superstor puss till alla er som fortfarande läser och kommenterar min blogg. Kan knappt minnas sist jag gick igenom och svarade på ALLA kommentarer, och ändå har jag ett helt okej besökarantal (enligt mig iallafall!)

www.watch-movies-links.net/ - superbra hemsida med massor av gratis filmer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0