Snart är jag tillbaka..

2009-07-12 @ 20:25:49

Hejsan alla söta läsare!
Pausen jag haft blev lite längre än planerat, men ni får se det så här, nu har jag extra mycket att skriva om! Blir ofta att jag tänker på olika saker jag skulle kunna göra blogg inlägg om, men eftersom jag inte orkat starta upp ordentligt har jag varit tvungen att lägga idérna åt sidan.

Har kämpat som en... jag vet inte vad, med att få till desginen som jag vill ha den. Känner att jag närmar mig, men är inte riktigt där ännu, tyvärr!

Tänkte iallafall avslöja den nya bloggadressen nu. Är ärligt talat ganska nöjd med den, och har inte sett den förr om man säger så. Många döper ju sina bloggar till "Annas Mode" (Sofis mode), eller "style by Rosa" (style by kling), vilket jag kan tycka är lite tråkigt eftersom namnen redan finns.

www.vivalasofia.blogg.se är iallafall min nya adress, och som jag sa, är inte riktigt färdig än, men inom en vecka borde jag vara klar, och då kan ni börja följa bloggen som vanligt! :)

p.s. Ni får gärna kommentera den nya bloggen, vet inte riktigt vad det är för fel, men min nya blogg vägrar visas i bloglovin! Kanske är för att den aldrig haft mer än 1 besökare? Och att ingen ännu hunnit kommentera?

Puss & Kram, Sofia!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hurra du är tillbaks :)Springer till nya blogge nu och lägger till den på bloglovin ;)

2009-07-13 @ 14:02:52
URL: http://crapfreds.blogg.se/
Postat av: Jessie James

okie ska kolla :D

2009-07-14 @ 15:25:34
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Evelin ~ En sida fylld av glädje

Jätte gullig blogg :)

2010-06-20 @ 23:49:00
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0