"Tre osannolika hjältar"

2009-01-16 @ 20:26:48

Enda sedan dom visade en bit av denna film på Kalle Anka i julas har jag velat se den! Så har bestämt mig att se denna film på bio. Jag går inte alls så ofta på bio, kanske 1 gång om året.., jag är så rädd att filmen jag ser ska vara dåligt.. åsså har jag slösat pengar på den osv. Men den här filmen kan inte vara något annat än bra! Ska höra med vännerna om någon har lust att följa, det är garanterat någon som vill!

Någon som sett filmen än? Var den bra? =)

Hamstern är redan min favorit! (A)


Kommentarer
Postat av: emelie

Den vill jag också se, verkar hur rolig som helst :D

2009-01-17 @ 17:11:53
URL: http://emeliieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0