Snabbväxande..

2009-01-26 @ 18:18:38
Hur många har nu inte läst om detta Shampoo&Balsam som ska göra så att håret växer snabbare? För mig hade det verkligen varit "räddaren i nöden". Det känns som att mitt hår blev jätte kort när jag klippte det, + att mitt hår växer i snigelfart. Än så länge har jag dessutom bara hört possitiva saker om dessa två produkter.
 
Det som dock stör mig en aning är att jag aldrig har hört talas om märket förrut, och jag är världens fegis när det kommer till att köpa nya saker. Och vad som gör mig ännu lite fegare är att det inte är något känt märke, såsom Loreal eller Lanza.

Men! Testar man inte får man inget veta, så jag har bestämt mig att jag ska testa detta om jag har några pengar kvar i slutet av nästa månad!

Om det är någon som testat skulle jag bli hur glad som helst om ni berättade för mig om det var en bra eller dålig produkt! (:

Kommentarer
Postat av: t

har du testet den? vet du om den funkar?

2009-04-26 @ 19:04:47
URL: http://tmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0