På tal om..

2009-01-11 @ 16:47:57
Ja, om ni kommer ihåg så gjorde jag ju två nyårslöften detta år, det ena var att börja träna och det andra var att sluta äta godis på vardagarna! Och imorgon börjar jag ;)

Godiset
-Det kommer bli såhära; Jag får bara äta godis på fredag, lördag och söndag. Men dom första veckorna får jag äta något gott EN endaste vardag (för att göra det lite lättare såhär i början)

Träningen
-Ska börja lite lätt, ska köra "Mari Winsor Pilates - 20 Minute Workout" två gånger i veckan. Sedan så önskar jag mig ett årskort på badhuset så jag kan börja simma typ 1-2 gånger i veckan. Sedan ska jag också börja promenera/springa hade jag tänkt, men nu när det är vinter vågar jag inte vara ute så sent, och har inte tid på morgonen. Så det blir såhär; Jag får gå hem från skolan iallafall 3 gånger i veckan. Sedan ska jag försöka balansera alla dessa saker och göra något slags "tränings-schema" till mig själv.

-Som ni ser så är det inte så jobbiga saker jag tänkt göra. Men måste nog säga att träningen blir en mycket större utmaning än godislöftet. Speciellt eftersom jag inte har någon kondis alls!

Kommentarer
Postat av: elin

Du ser inte ut att behöva går ner i vikt om det är det du tänker och kämpar för! Men visst håller jag med dig om att motion är bra för hälsan, man mår bättre. Kul att du kommenterade min blogg, och tack för du tyckte om mina öronhängen! Kram

2009-01-12 @ 13:59:24
URL: http://eelinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0