Känner mig som en stoppad kalkon..

2009-01-04 @ 17:28:49

Nu sitter jag här i soffan och känner mig som en stoppad kalkon! Har ätit så himla mycket och är fortfarande inte klar, efterrätten ställdes nämligen just på bordet! Man får dessutom hela tiden höra "Ska du inte ta lite mer?" haha så jäkla irriterande, tror dom aldrig att man är mätt eller? haha, jaa.. jag ska nog äta lite efterrätt, vem kan motså en smarrig bit prinsesstårta? Inte jag iallafall! Tänkte äta fruktsallad ikväll men det lär ju inte hända!
Ser ut som att det blir en shoppingrunda i Luleå på Onsdag, Elin ringde nämligen och frågade om jag hade lust att följa. Och vem kan tacka nej?
Nej, nu ska jag dra ögonen från datorn och äta lite efterrätt, sedan får jag börja tjata om att åka hem, haha, gud vad trevklig jag låter? NOT =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0