Gymnasiet..

2009-01-12 @ 19:01:46
Strömbackaskolan (Piteås Gymnasium) ska besökas imorgon, klockan 12.10 om jag minns rätt.. Lite pirrigt är det faktiskt, vet inte riktigt varför, men det bara är det! Vi ska iallafall få gå och titta på två olika (frivilliga) linjer,och jag ska kolla in Media samt Hotell & Resturang. Media är ju det jag planerar att välja, och förhoppningsvis får eftersom jag inte riktigt har något andrahands val! Hotell & Resturang ska jag bara kolla in eftersom alla andra av mina vänner ska kolla in det, så hänkar ;)

Nääj, nu är det väl bäst att jag går och pluggar no (kemi -_- ) Fattar ingenting av det vi håller på med, och är hur orolig som helst över detta "nationella prov" i NO, första året dom har det nu, varför var jag tvungen att bli drabbad? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0