Gammalt (:

2009-01-26 @ 18:06:57
Testade mammas gamla mascara idag. Eller rättare sagt mammas gamla mascaraborste, själva mascaran var så gott som slut så tog min egen mascara men använde mammas borste. Och jag måste faktiskt säga att borsten var riktigt bra! Vart hur nöjd som helst faktiskt, orkade inte ta några bilder, men ska göra det någon dag framöver. Synd bara att Mascaran är så gammal (10 år kanske) att den garanterat inte säljs i butik längre. Märket var annars Oriflame, har hört talas om det förr men inget märke jag sett i affärerna..

Kommentarer
Postat av: madeleine

hej där=) oriflame är en kedja som säljer en massor av skönhets produkter typ som yver rosher

oriflame har säljare lite där å var i sverge som man kontaktar själv eller så kan man beställa via internet, oriflame är en STOR kedja väldigt känd=) gå in på www.oriflame.se

2009-02-04 @ 16:39:34
Postat av: Sofia

svar till madeleine;

jo jag har sett deras hemsida (: Tyvärr så har dom inte kvar samma gamla som jag snodde av mig mammi (A)

2009-02-04 @ 17:36:55
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0