90210

2009-01-08 @ 17:06:25
Någon som har fastnat för denna serie?
-Det har iallafall jag gjort! Den är ju så himla bra alltså!! Jag älskar den minst lika mycket som Gossip Girl och OTH m.fl. Fast då har jag ju det problemet att jag inte har tv400 så jag måste vara lite olaglig dära (A) Nej, jag är iallafall helst fast vid den serien, om du älskar Gossip Girl, OC, OTH och sådana serier är denna serie helt klart något du borde kolla in! Den är lite som en blandning av alla tre serier skulle man kunna säga..

Detta är alltså nyinspelningen av serien "beverly Hills"

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hahaha ja herregud.. :D

2009-01-08 @ 17:47:08
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0