Tänger ;)

2008-12-26 @ 14:34:58

Följde nyss med mammsen och pappsen till Dollar Store. Vi skulle nämligen köpa en plattång och där är dom ju så billiga! (den dyraste kostar typ 150:-) Jag hade ju önskat mig en plattång i julklapp, och visst fick jag det !=) Jag fick en phillips 10 in 1. I denna ingick en mängd olika locktänger, en krustång samt en plattång. Tyvärr så var plattången inte alls särskillt bra. Alldeles för klumpig om ni frågar mig. Men locktängerna var super måste jag säga! Den enda jag var lite negativ om var den triangelformade. Blev inte alls särskillt snyggt..
Jag testade alla imorse, tyvärr så har jag inga bilder, men ska göra om det någon gång och ta några bilder. Men nu ska jag iväg och testa den nya plattången, skriver omdöme senare!
// kram Sofia


Kommentarer
Postat av: Rozhin

Jag har den där philips 10 in 1 :O

2009-01-02 @ 16:07:43
URL: http://avrozhin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0