Dagens shoppingrunda ;)

2008-12-27 @ 17:42:30
Idag så for jag och min vänner Elin & Elin till stan för att kolla in mellandagsrean. Det fanns väl en hel del med mcyket fina priser :) Men det blev ändå inte så mycket eftersom jag är så himla kräsen XD
En ... jobbig... händelse:
"Jag hade bestämt att jag skulle köpa ett helvitt nagellack och jag tog den och ställde mig i kön. Efter ca.10 minuter var jag framme och då sa expediten =Du vet väl att det är två för 39?= Eftersom att nagellacken stog just bredvid kassan så fick jag som hastigast välja en färg, jag kunde ju inte stå där och välja hur länge som helst eftersom det var ju ett tiotal personer bakom mig! Det blev någon lila liknande färg och när jag kom hem och testade den var den nästan genomskilnig XD"
-Suck på mig alltså, nu i efterhand har jag ju kommit på att jag kunde ju ha låtit någon gå före mig medans jag valde! Att man alltid ska vara så eftersmart XD


Köpte ett puder från HM ;) ,

Nagellack, färg nr. 32 & 28 från depend

och en tröja från Cubus för endast 49kr! Älskade knapparna vid tröjärmen!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ok jag känner mig lite dumma att fråga hur fungerade pudret?( man kanske inte kommer i håg när de var för 3 månaders )

2009-03-21 @ 14:23:10
URL: http://kaaatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0