Jag missade det!! xD

2008-12-29 @ 18:42:19
Åh nej, jag som var så glad över att vi skulle fara till skellefteå, men lagomt till när vi var framme kom jag ju på att "idolerna" skulle besöka Piteå idag!
-Just my luck alltså!
Jaja, får hoppas att Robin kommer upp hit någon mer gång, det var som honom jag ville träffa mest (A) Det allra tråkigaste med dagen var ju att jag knappt hittade något, vi letade igenom varenda skoaffär i hela Skellefteå för att hitta ett par uggs, och jo visst fanns det, men inte i rätt storlek! Så tillslut bad jag mamma fråga expediten och hon sa att det skulle komma fler i Januari så det ser ut som att jag ska kunna få mig ett par iallafall! =) Däremot hittade jag ett par jätte gulliga Ballerinaskor, (svarta i mocka) Dom var jätte söta men var liiite förstora, köpte en 38 för det var det minsta. Men det kommer bli bra ändå. Ska ladda upp en bild senare, nu ska jag ta mig något att fika och se ett avsnitt av "Quintuplets"
Uppdaterar mer ikväll, seyah! // Sofia

Kommentarer
Postat av: Nelly

för all del:)

2008-12-29 @ 19:28:25
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0