Hade tråkigt..

2008-12-27 @ 22:01:37
dagens känsla: Lycka
dagens skönaste: Få sätta sig ner efter 4 timmar på stan!
dagens oskönaste: Stötte knät i bordet.. ajaj!
dagens bästa: Såg en bild på en kompis sen hon var liten, OMG vad jag skratta.. hahah låter taskigt men måste ju vara ärlig.. =)
dagens sämsta: Köerna i affärerna -_-
dagens äckligaste: Någon knäpp video jag såg på youtube
dagens frisyr: Lockigt
dagens klädsel: Jeans coh en tröja
dagens låt: Neyo - So sick
dagens tanke: Skellefteå på månda (A)
dagens beundran: Min kompis som aldrig behöver fixa håret för det är alltid lika fint!
dagens dröm: Drömde om att det var julturnering i våran gympasal.. vi spelade volleyboll och jag ramlade men ingen skratta xD haha
dagens sötaste: Elin, helt klart! =)
dagens jobbigaste: Väntan....
dagens syssla: Shoppa (A)
dagens måste: Duschen!
dagens måste-jag-sket i: Vika ihop tältsägen som Elin sov i inatt...
dagens längtan: Få sovaaaa XD
dagens stolthet: Har inte gått upp ett enda kilo under jul, WEIRD XD
dagens utbrott: När jag förlorade i UNO .. hahah .. utbrott vet jag väl inte om det var men men,,
dagens komplimang: Fick en komplimang om min ögonfransar imorse...
dagens sorg: Skorna jag letade efter (uggs) fanns in i min storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0