UCLA-tröjan kom fram...

2009-05-26 @ 15:47:57

Försov mig aningen idag, men fick ändå inga större problem med att hinna till skolan. Anledningen till det är väl att jag vanligtvis går upp klockan 7 för att ha gott om tid på mig tills skolan börjar halv 9, men idag klev jag inte upp förns kvart i åtta, så lite stressigt blev det.

Så här fick jag se ut denna halv stressiga dag. En mysig UCLA-tröja och ett par ljusa jeans som ger outfiten lite mer sommar känsla. Älskar verkligen ljusa jeans! De livar ju upp hela outfiten, eller hur? Får nog ta och köpa mig ett till par, har ändå bara två, thihi :)

UCLA - Bikbok
Jeans - Bikbok


Kommentarer
Postat av: Emma

åh! jag gillar tröjan grymt mkt! :)

2009-05-26 @ 20:49:33
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/
Postat av: Emma

asso jag älskar den där tröjan!! Måste bara till bik bok och köpa en sån nån dah:P

Ps. Fin blogg!

2009-12-05 @ 15:11:55
URL: http://www.emmiiizz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0