Smärtan känns redan..

2009-01-14 @ 22:15:22
Ja, som ni kanske inte vet så ska jag till tandläkaren imorgon. Och gissa vad, jo jag ska dra ut en tand! Är så himla nervös.. har aldrig gjort det förr och är rädd att det ska göra svinont! Har inte ena lagat ett hål! Alla mina vänner och klasskamrater säger att det inte alls är så farligt som det verkar, att bedövningen knappt känns och att ljudet av tanden  som bryter sig ur tandköttet inte alls är särskillt obehagligt, men har ändå svårt att tro dem! Ska egentligen dra ut två tänder men dom tar en i taget.. ojojoj vad nervös jag är.. 

Dessutom är jag ju inte ett så stort "fan" av tandläkare i huvudtaget.. är alltid rädd att det värsta ska hända. Nej, nu måste jag tänka på något annat, något roligt...

Ser ut som att det blir skellefteå åt helgen igen, låter väl roligt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0