Shorty..

2009-01-21 @ 17:51:03
Kom just hem från frissan, har äntligen klippt mig! Har behövt det i ett par månader nu, men det har aldrig blivit av. Har alltid tänkt "snart" och "Det ser väl okey ut nu?" Men trust me, det gjorde det inte! Hur risigt oh tråkigt som helst.. Fast jag är ju aldrig riktigt nöjd efter ett frisörs-besök. Vet inte riktigt varför, kanske är för att det känna så kort då. Denna gång hade jag håret just nedanför brösten, och nu är håret just över. Känns inte super, men men, dom säger ju att håret ska växa snabbare efter man klippt sig! Får hoppas på det, vill nämligen ha håret en bit nedanför brösten, och vill helst inte ha löshår. Inte för att det är nå fel på det! Det är bara det att om man ska göra det ordentligt och snyggt så tycker jag man ska gå till frissan och göra flätor oså. Och det är liiite för dyrt för mig just nu!!

Men vi hörs! Måste plugga SO nu -_-¨

Såhär långt och fint hår vill jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0