Min favorit är..

2009-01-07 @ 18:26:23
Jag har egentligen inte testat så många olika foundations eftersom jag köper som alltid samma saker, ja jag vet, ganska tråkigt men jag är så rädd att det ska vara dåligt åsså har jag slösat pengar på det oså xD Men av dom jag faktiskt testat så måste jag säga att Lumenes är den bästa! =) Den hur hur "lätt" som helst och matchar (min iallafall) hudfärg perfekt! Den är också väldigt bra för er som har väldigt ljus hy nu när det är vinter! Jag tillexempel ser nästan ut som ett spöke under vintern

+ Den är inte så dyr, drygt en hundring på Åhlens! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag behöver hjälp med en header! kan du göra en och sen får du mitt lösenord så du kan sätta in den!:'D

2009-01-08 @ 16:41:33
Postat av: Sofia

Njaa. vet inte riktigt om hag har tid! =)

2009-01-08 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0