Besviken!

2009-01-27 @ 18:19:09
När jag var in på Gina igår så blev jag ärligt talat lite besviken. Jag hittade något fel med alla snygga tröjor jag sett på internät! Någon hade konstigt tyg (Viskos), en annan satt dåligt medans dens tredjes färger inte alls såg ut som på hemsidan osv. Men jag antar att man får tänka possitivt, jag beställde iallafall ingenting som jag sedan bara hade varit tvungen att skicka tillbaka!

Däremot  har jag hittat den här snygga tröjan från Gina. Älskar både modellen och färgen, och den var i 100 % bomull, vilket är hur bra som helst, har märkt att jag är en riktig "bomulls-människa" efter att jag testat både Viskos och Akryl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0