Bästa Mascaran ever..

2009-01-17 @ 17:33:38
Enligt mig iallafall!
Lumene Blueberry Mascara Volume, Curl funkar också men gillar ändå Volume bättre! Jag har ju egentligen inte testat så många olika mascaror eftersom jag så snabbt hittade denna och har inte velat byta! Och har inte tänkt att göra det heller. Lumene är verkligen ett fantastiskt märke. Köper både min Mascara och Foundation från detta märke, och är helnöjd!

Man kan tro att man får blå ögon eftersom den heter "blueberry". Men det får man inte! Har du inte testat denna mascara förr så är det hög tid att testa den nu! =)

Kommentarer
Postat av: Pearl

den har jag och det är en bra budgetmascara :D

2009-01-17 @ 21:55:29
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: isabelle

den har jag nu, fast den blåa.

& den är det värsta jag vet ! ;)

jag hatar att använda den, det står på "instruktionerna" eller den där texten att det inte blir en enda klump ens på första draget!

men det kan du ge dig på att det blir, mascaran är bra efter att man har fixat allting med en liten kam.

2009-06-25 @ 08:40:00
Postat av: elin

jag gillar den inte, mascaran försvinner liksom efter en dag, och så blir jag svart under ögonen :p. Inte ok.

2009-06-25 @ 08:51:50
URL: http://elinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0