"Ååå.."

2009-01-09 @ 22:44:46
Gud vad jag älskar min katt alltså,(älskar ju alla mina katter, men ändå)
Min ena katt, den yngsta som heter Maxie, hon älskar verkligen mig, hon sover med mig varenda natt och kommer alltid och lägger sig i mitt knä när jag sitter på datorn! Så himla mysigt. Trots att hon är ganska jobbig att ha mitt i ansiktet när jag försöker sova, men det är hon värd!
- Hon är dock en ganska rolig katt, eftersom hon aldrig blir stor! Hon är mer än 1 och ett halvt år gammal men ser ändå ut som en kattunge! Lika liten som en (A)

Här är hon i och för sig kattunge, men älskar denna bild!
Dock så är bilden väldigt dålig, tagen med min gamla mobil som hade en skit dålig kamera, men man ser ju iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0