Han är faktiskt min idol!

2009-02-01 @ 14:24:06

Vet ni hur ofta jag fått höra att jag har dålig musik-smak? (:
Inte särskillt ofta längre faktiskt, men när jag först började lyssna på min nuvarande idol, så tyckte alla jag var helt knäpp! Anledningen varför alla tyckte jag var så knäpp var väl för att jag inte förstod varken vad han sa eller vad han sjöng. Numera känner jag mig bara mer resperkterad, antagligen för att jag stod för vad jag tyckte och aldrig nekade det. För egentligen, vad spelar det för roll vad man lyssnar på? Eller hur man klär sig, osv. Jag ser folk bli mobbade för minsta lilla sak dom gör fel och förstår aldrig varför dom inte gjorde så mot mig, jag var också lite udda, men ändå har jag lika många vänner idag, om inte fler, än vad jag hade förrut!

Min idol är Dima Bilan. Ni kanske kommer ihåg honom från Eurovision song contest 2006 & 2008. Han är 27 år gammal, kommer från Ryssland, och spelar just nu in ett album tillsammans med Timbaland productions. Jag tycker han har några av världens bästa låtar och det står jag för!

-Snygg tycker jag också att han är (:


Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

hihi tack sötis :)



kam

2009-02-01 @ 14:32:03
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

kram* ;)

2009-02-01 @ 14:32:10
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Fanny

klart jag blir glad:D härligt vi har haft det superbra i backen idag med det kalla underbara vädret (;

2009-02-01 @ 16:02:50
URL: http://lndgren.blogg.se/
Postat av: emelie

han är bästbästbäst! :D <33

2009-02-02 @ 08:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0