B5...

2008-12-31 @ 15:22:34

Är det någon annan som har hört talas om detta?
Det är typ några tabletter man tar för att slippa finnar och oren hy.. har typ bara hört possitivt om detta.. utom det att man måste ta typ 20 tabletter om dagen eller nå.. minns inte riktigt hur många det var..
Men kolla in här!;
http://www.vitaminb5.se/?gclid=CPHJh6CF65cCFYoH3godTHZxDA
Är det någon som har testat detta? Fungerar det?
Skulle bli jätte glad om någon kunde berätta närmare in på det och om det verkligen funkar och om det är värt pengarna!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag har köpt det, fast pulvret. Om du ska prova det så köp tabletterna. Visst pulvret är billigare och räcker längre, MEN det är väldigt äckligt.... Tänk på att i början så ploppar det upp massor med finnar.. Jag som bara brukar ha pormaskar fick helt plötsligt stora finnar på kinderna. Inte så roligt. Sedan kan jag tycka att det inte är så stor skillnad mot hur det var innan, nu när det värsta av uppblossningen gått över. Vet inte om det är värt det. I alla fall inte för mig. Men har man större hudproblem så kanske det hjälper?

2009-02-17 @ 11:55:56
URL: http://michaelahjartaanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0